2012. március 4., vasárnap

Kertépítési vállalkozás

Kedves Olvasó!

Nagyon örülök annak, hogy rátaláltál blogomra. Remélem, hogy szerzel itt olyan információkat, amiket eredményesen tudsz hasznosítani.
A növények szeretete gyerekkoromtól kezdve meghatározza életem. Ezért is tanultam kertésznek, és dolgozom is kertészként. Megszerzett ismereteim szívesen megosztom mással. Ennek is köszönhető ez a blog. Szabad időmben próbálok minél több cikket feltenni ide.
De mint mindenki másnak nekem is meg kell élnem valamiből. Én ezt kertépítésből, kertgondozásból teszem, mint egyéni vállalkozó. Saját magam dolgozom, többnyire egyedül, de nagyobb lélegzetű munkáknál segítséget is viszek magammal.
Itt a blog keretin belül a "Szolgáltatásaim" oldalon közzétettem, hogy mikre is vállalkozom. Ha kertépítési téren is tudok segíteni, akkor szívesen veszem, ha megkeresel ezzel az igényeddel.
Köszönettel:
Herold Ferenc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése